Vyvíjíme zajímavé high-tech projekty pro přední světové společnosti

Díky pečlivému projektovému řízení jsme zpracovali rozsáhlé komplexní projekty pro firmy jako jsou Scania, Miele, Kronospan nebo Grammer. Většina projektů se rodí v našich kancelářích konstrukcí a následně elektroprojekcí, poté začíná výroba a připravuje se řídicí software. Kompletace a předoživení většinou probíhá v našich výrobních prostorách v Praze a v Brně. Na závěr je předoživený stroj nebo linka převezena k zákazníkovi, odladěna a uvedena do provozu. Jednotlivé fáze se pohybují podle náročnosti projektu v řádech týdnů a celkem zaberou zhruba půl roku až rok. 

Každý z nás si určuje své podmínky pro svou práci s ohledem na další členy svého týmu

Společně budujeme firmu tak, aby ji měli rádi jak zaměstnanci, tak zákazníci. Firmu, do které lidi přichází, ale ze které málokdo odchází. Každý jednotlivec může u nás realizovat své nápady nejen při projektové práci, ale i při strategickém rozvoji naší společnosti. Výraz flexibilní pracovní doba nebereme jen jako prázdnou frázi. Svoji pracovní dobu i volný čas si ovlivňuje každý sám podle svého projektu a svých osobních potřeb, přímo tak ovlivňuje své výdělky i kariérní růst. A chápeme, že občas člověk potřebuje volno navíc.

Jsme tým, ve kterém panuje dobrá nálada a rodinná atmosféra

V ICE jsme to my všichni, kdo tvoří to správné útočiště, místo seberealizace a místo, kde lidé mohou nabýt pocitu sounáležitosti. Díky dobře nastavenému prostředí a procesům se každý nováček rychle stává členem ICE týmu, jedním z nás. Důvěra, stabilní zázemí a rodinná atmosféra jsou pro nás důležité. Pořádáme spousty různých společných aktivit – pracovní, sportovní i oddychové. 

Mně, jako personalistce, dělá velkou radost, že nepotřebujeme žádné sales oddělení. Naši vlastní lidé jsou naší nejlepší reklamou a díky nim máme dlouhodobě dostatek zajímavé práce. Naše image pozitivně naladěného týmu se kolem nás šíří čím dál víc a zajišťuje nám i v dnešní době, historicky nejnižší nezaměstnanosti, dostatek nových šikovných posil našeho týmu.

- Radka Lavická, Human Resources

Jsem opravdu nadšený, že můžu být součástí ICE s vědomím, že zde má člověk mnohem větší váhu (i zodpovědnost), než by měl v nějaké korporaci. Je povzbuzující, že se můžu podílet na budování firemní kultury a procesů, obdivuji vedení, jak dokáže v tom chaosu všech změn udržet pohyb firmy kupředu a lituji, že jsem ICE neobjevil dříve. Každopádně nastoupit do ICE bylo zatím nejlepší rozhodnutí v mém životě.

- Jakub Mrva, Software Developer

V ICE jsem zjistil, že práce může člověka doopravdy bavit. Za tu dobu, co jsem u ICE, se firma rozrostla víc než trojnásobně a já se dosud nesetkal s kolegou, se kterým by byl problém se na čemkoliv domluvit. Tato skutečnost jenom utvrzuje mou důvěru ve styl vedení firmy a jsem rád, že základní hodnota - TÝM - se vedení daří udržet na prvním místě.

- Jiří Šubrt, Design Engineer

Jsem nadšený atmosférou absolutní seberealizace, která v ICE panuje. Svou práci si mohu zorganizovat a realizovat tak, jak jsem sám přesvědčený, že je to nejlepší. Necítím žádný tlak svých nadřízených, spíše kolem sebe všude vidím teamové parťáky, se kterými kreativně řeším problémy i chodím na pivo. Práce v ICE je pro mě dnes profesní prestiž a věřím, že nás čeká skvělá budoucnost. 

- Adam Fojtík, Software Coordination 

Jsem hrdý na to, co jsme za pár let rozvoje ICE konstrukčního týmu dokázali. Práce pro ICE vlastně ani není práce, je to spíš životní styl, který mě neskutečně baví. Pracovat s lidmi, přáteli, kteří jsou zapálení a jsou spíše jako rodina než firma. To je pro mě motivace, která mě žene dál za dalšími zážitky.

- Stanislav Konvička, Head Design Engineer

Máme projekty v ČR i v zahraničí

V současnosti máme osm poboček po celé ČR a v roce 2019 plánujeme otevřít další dvě, přičemž stálé výrobní prostory máme v Praze, Brně a ve Žďáru nad Sázavou. Oživení stroje či výrobní linky u zákazníka trvá v řádech týdnů a podílí se na něm celý tým, který na projektu pracoval. Snažíme se přitom vždy vyjít vstříc požadavkům našich lidí a nasazovat je na projekty tak, aby jim vyhovovala míra cestování s nimi spojená. Úplně z jednoho místa naše práce ale dělat nejde.